Tandläkarbedövning!

Under förmiddagen har jag tränat en styvt en timma bootcamp-träning, resultatet av det är att jag är helt utpumpad och att det känns som jag fått tandläkarbedövning i armarna. Mina armar är helt slutkörda och värker som sjutton... Menmen jag lever ju iallafall:P

Och så till gladare nyheter, hela familjen ska snart samlas för att äta mammas hemlagade lasagne:P Det ska bli gott för jag är kanonhungrig

Hmm kvällen så då, jag vet inte riktigt vad som kommer hända men jag vet att nått måste hända, det är ju liksom St Patricks Day. Jag har köpt Guinness, Kilkenny och Caffrey´s på systembolaget och känner mig alltså helt redo för vad kvällen nu har att erbjuda, ska luska lite mer i det efter lunchen för nu kom syster hit och då kan vi börja äta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback