Tisdagshumör!

Idag när jag gick en morgonpromenad i solskenet så slog det mig att det gick från vinter till försommar utan att vara vår särskilt länge...

Dagens Kläder: Min nya mössa:P - Jag är kär i den mössan, om jag bara hittar ett par matchande sneakers så är min lycka gjord
Dagens Känsla: Glädje - Jag är väl som alla svenskar som blir som tokiga så fort våren tittar fram
Dagens Uppåt: Fågelkvitter som är så högt så det skär i öronen
Dagens Neråt: Vem kan vara nere idag?!
Dagens Överraskning: Namnsdag - Folk fortsätter gratta mig på min namnsdag:D
Dagens Musikgenre: HipHop - Idag funkar beatsen underbart
Dagens Låt: Looptroop - Long Arm Of The Law - Den har allt, tunga beats, schysst text och vilka minnen den väcker
Dagens Välkommen:
Henny - Besök hennes rykande färska blogg
Dagens Ordspråk: Det som göms i snö kommer fram i tö - Behöver jag säga mer?
Dagens Träningsvärk: Baklåren
Dagens Behov: Duscha - Jag får nog fan göra det med en gång (sniffar under armarna)!!!!!

Kommentarer
Postat av: Misha

Är det din namnsdag? Well then, grattis gregermeister!

Postat av: Greger

Hihi tack Mishaiska:D

2007-03-14 @ 19:06:01
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Niklaspiklas

Går inte dina pony'sar bra ihop med den där mössan? :D

2007-03-14 @ 23:25:31
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Greger

Haha så du minns dem, mina absoluta favorit sneakers någonsin:D Jo dem borde ju matcha perfekt! Undrar vart dem är nu? Kanske i garderoben, jag får leta upp dem

2007-03-15 @ 08:58:13
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback