Typisk Söndag

Dagens Låt: Joakim Thåström - Söndagmåndagsång - Söndagskänsla i ett litet mörk paket
Dagen Känsla: Hopp - Tänk dig Globen helt nedsläckt och så tänds en tändsticka som sprider lite ljus
Dagens Uppåt: Måndag imorgon - Ny vecka mer eller mindre utan schlager
Dagens Nedåt: Media vs Försvarsmakten - Orka Skandaljournalistiken!
Dagens Diskussion: Gay? - Spelar jag boll på andra sidan staketet, jag hävdar bestämt nej!
Dagens Abstinens: Uppehåll på tvserier - I need my stories!
Dagens Plan: Skaffa Tatuering - Okej det ligger väl en bra bit in i framtiden, men kanske framåt jul?
Dagens Saknad: Strumpor - Jag har gått strumplös hela dagen och det är kallt:(


Kommentarer
Postat av: Flisan

Du är visst lite smygbög ;p Jag vill också tatuera mig. Men jag är för snål (feg) tror jag...

Postat av: Niklaspiklas

Dagens Nedåt: Media vs Försvarsmakten - Orka Skandaljournalistiken!

vad har jag missat?!

2007-03-12 @ 16:25:32
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Greger

Öhh... Nått som Kalla Fakta visade om A-stan missionen för några dagar sedan, och så spann alla medier vidare på det där och det var bara löjligt att se hur dem försökte skapa en skandal ur ett uppdrag som utförts felfritt.

2007-03-12 @ 16:58:37
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback