Vårkänslor

Så idag har värmen kommit in över länet med stormsteg, och som jag och min kollega böte upptäckt så dyker tjejerna upp med första värmen också, precis som flyttfåglarna. Fast det är klart tjejerna har ju funnits där innan också, men man märker dem mer när dem har solglasögon och blivit av med gås-jackorna. Änyway så har det ena tjejrelaterade ämnet efter det andra avlöst varann under arbetsdagen. Rätt mycket har handla om hur tjejerna märks i mängden och så dem vanliga grabbiga 1-10 skalorna.

När jag kom hem vid halv fem tiden så drog jag hem nya PB och sen sköt jag upp matlagningen till halv åtta då det äntligen blev dags att göra kyckling- och linssallad. Nu gör jag inget vettigt och om en timma tänkte jag se PB innan jag går till sängs. Imorgon blir något liknande hur dagen blev idag (Förutom att Böte INTE ska försova sig imorgon) med undantag att det är fotbollskväll på krogen på kvällen, det ska bli kul att träffa gänget som man inte träffat på rätt länge.

Uppdatering  PB var ju helt underbart, jag kan inte bärga mig till nästa vecka! Hur som helst så är det sovdags nu för det är en skapligt lång dag imorgon! Ha det gött folk!


Kommentarer
Postat av: Misha

Vad kom ni fram till da? Hur skiljer sig tjejerna fran mangden nu nar de inte har goosejackor att gomma sig bakom? Kan ju inte saga A utan att saga B...

Postat av: Greger

Vi har faktiskt diskuterat det vidare hela veckan och det solklart bästa sättet är att ha solglajer på sig, man märker dem tjejerna först i alla lägen, och så blir dem snyggare också av någon anledning:D Sen skiljer sig mina och bötes teorier rätt rejält på andra punkter men det sparar jag på ett tag till...

2007-03-30 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback