"You know the last drink, Is always the saddest"

Så för att släcka eran bloggläsartörst så ska jag nu komponera ihop något om hur kvällen var igår.

Den började hemma hos Ante och Tommy (Som inte var överlyckliga av att ha oss där) När alla hade kommit och fått i sig ett par tre öl så tog vi taxi till eurobowl och lirade en timma. Eftersom jag i ungdomens dagar spelade bowling på någon slags seriös nivå så vann jag fast det var inte med några övertygande siffror:P Sen tog vi taxi till ett välfyllt 18års Otten. Det blev dans, blackjack, bira, drinkar, och en ruskig tequila. Faktum är att det vänder sig i magen bara jag tänker på den. Jag hatar verkligen tequila. Skabbigare sprit sort får man leta efter.

Jag träffade allas våran underbara Flisan, fast jag fick inte prata med henne för då skulle maria tvunget bli tillbaka bjuden för drinken och tequilan som hon köpte lite tidigare. Flus var ju inte där själv utan hade med sig den minst lika underbara Lillsnutten och några andra.

Callebanan lyckades börja bråka på lilla dansgolvet så Flisan och Karin(heter hon va?) fick separera dem från oss, även om jag såklart också höll isär stridslystna Carl från att hamna i större trubbel än han skulle ha rett ut.

Hmm vad hände mer, jo just det vi hade en lång diskussion på Norrtullsgrillen om hur det börjqar bli nog nu. Jag tror dock inte jag ska försöka återge den pratstunden eftersom den är av lite känslig natur och jag vet ju inte vem som läser det här sen:P Aja tiden får utvisa om vi hade rätt, vilket vi såklart kommer ha.

Sen smög vi vårt allra tystaste upp till Ante och Tommy för att sova (Fast dem sa att vi inte fick). Som vanligt när man ska smyga och vara tyst så blir det alltid fnittrigt och man snubblar på saker och sparkar foten i bord och sånt som gör jätteont. Trots att vi var tysta som ninjamöss så dök en yrvaken och bra förbannad Tommy upp i vardagsrummet där vi låg utsprida och såg på tv och sa att nu får det fan vara tyst för jag ska upp klockan sex. Vi skämmdes ju såklart för att vi misslyckades med att i sann ninjamus anda vara tysta och oupptäckta

Jag och Jot (Böte, Andreas, Carl, Calle, kärt barn har många namn) vaknade vid niohugget tog ett glas vatten och tittade på Britney Spears på MTV. Sen tog jag halvtio bussen hem för att kunna lägga mig i min egen säng med en klase druvor och en film.

Till sist vill jag bara säga att jag diggar vädret som är nu, riktigt friskt och vårigt!
 Me Likey!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Vilken helkväll! Jag hade skitkul på Otten och det är inte ofta det händer måste jag säga. Kul att ses så där i vimlet, synd bara att du försvann sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback