Det finns en tjej...

Det händer att jag tänker på det där tillfället då jag kunde fått dig, det är klart det var ju väääldigt länge sedan nu men jag kan inte hjälpa att fundera på vad som hade hänt om jag hade spelat mina kort rätt, eller för att tala klarspråk hånglat upp dig nått så grovt så anständighetspolisen hade bötfällt mig. Du gjorde ju inget annat än att hinta och invitera mig hela tiden, men på nått outgrundligt sätt så såg jag det inte då, men dagen efter såg jag tecknen och jag grämde mig och kanske fortfarande grämer mig för att jag inte gjorde slag i saken...

Kommentarer
Postat av: joel

ja känner likadant ibland gubben. de blir nog vi två någon gång ska du se!
faan ja är på sjukaste trippen, utan att käka en påse svamp är ja fan in the zone! kör the sounds alla snabba låtar på hög volym, pausade en och lyssnade på alanis morisette en minut, sen på med sounds igen, jävlar va man märkte att de är drag på maja då! haha, sees! //spyr-på-skolan-men-snart-äre-slut-på-skiten

2007-05-08 @ 23:35:57
Postat av: Greger

HAha:D Jag har snöat in mig på Chris Cornell idag, blir audioslave, soundgarden, temple of the dog och det för hela slanten..

Postat av: Niklaspiklas

Har detta någonting med england att göra? Jag har hört saker ;]

2007-05-09 @ 22:00:16
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Greger

HAha:D Nej! Tjejen som jag blev så galen i när vi var där har jag glömt bort nu:) Jag vet inte vad som flög i mig, hon var ju inte så jäkla speciell men jag gjorde inte annat än prata om henne resten av resan:P

2007-05-10 @ 08:55:18
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback