Hopplöshet

Jag är inte sjuk...men jag känner ju förhelvete att sjukdomen håller på och försöker få grepp om mig. But not without a fight! Jag ska hacka en 5-6 vitlöksklyftor och blanda med blåbärssoppa, jag ska dricka ingefärste med honung och jag ska äta hela pepparkorn! hade jag haft någon whiskey hemma så hade jag klunkat i mig lite av det med:D

Whats new annars då undrar ni kanske?... Det känns som jag inte gjort nått värt att skriva om på väldigt många dagar nu och således har det också varit tyst här på bloggen. Men nu börjar det hända saker. På onsdag ska jag göra nått som jag har hållt tyst om i typ en vecka nu, har nästan spruckit ibland och velat berätta det men icke! Och på torsdag ska jag på Fu Manchu med bror, richard och maria...(ni trodde att jag skulle säga vad det var som jag hållit tyst om va men det kommer jag hålla tyst om ett tag till:P) På fredag vet jag inte riktigt vad som händer än men nått blir det och på lördag ska familjen på ABBAtjosan i linköping, närmare bestämt Cloetta Center Plopp

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

jag + andreas tänkte inta Q tisdagkväll men öl och korv, kanske ölkorv också, ska du med? :D

Postat av: Greger

Jo du ringde ju och sa det och jag blev hur sugen som helst, övervägde faktiskt att cruisa ner till bolaget och handla lite bärs och ringa dig igen och säga att jag ändrat mig...Men sen insåg jag att jag är faktiskt är FÖR sjuk för att orka med det, och när jag inser det så är det ju allvarligt för annars brukar ju en småfylla vara den bästa medicinen mot sjukhet... Får hoppas att jag kan tillfriskna till helgen och kanske glida dit då

2007-05-08 @ 16:17:17
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Misha

Greger hör upp nu. Du ska shota lite vodka med peppar, vodka med peppar, té med honung, vodka med peppar (med citron oxå!) och sen jävlar när du kört den metoden kommer du bli frisk som en polack!

2007-05-08 @ 19:01:31
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Hehe "frisk som en polack" låter ju inte riktigt som "vanligt" frisk:D Men det kanske kan funka, men jag har bara jordgubbssmaksatt vodka hemma, undrar om det funkar?

2007-05-08 @ 19:47:16
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback