Long time no see!

Okej jag vet att jag inte skrivit på ett tag men har man inte suget att skriva så känns det bara dumt ibland. Jag har egentligen inte mycket att säga nu heller faktiskt...

Eller jo det skulle ju vara att Midsommar är bokat nu, det blir ute hos Macke i år igen och jag ser fram emot det. Okej att jag blev nått i hästväg full förra gången(inte bara jag kan tilläggas) men det var ändå hysteriskt roligt:D Jag är säker på att det kommer bli lika kul iår. Synd bara att det är såå jäkla långt dit bara...


Vad mer, jo på söndag ska familjen åka på Kryssning, det kan nog också bli skojsan!

På återläsande, Greger

Höll på att glömma, vill du också fira midsommar med ett trevligt gäng? hör av dig då för ju fler desto roligare som det heter!

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

Jag tycker flisan ska komma, och lill-snutten + resten av finis 150(ta med villiga tjejer också btw) ;)

Postat av: Greger

Haha ja det låter ju som en väldigt bra idé:D

2007-05-26 @ 10:20:39
Postat av: Misha

Kan ni inte ha en upplåsbar Barbara och kalla henne för Melissa hela kvällen? För min skull...

2007-05-26 @ 14:24:37
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: joel

nu äre röj som satrana!

2007-05-27 @ 04:07:12
Postat av: Sanna

Låter som du kommer ha en grym midsommar.
får jag komma ?

2007-05-28 @ 15:51:27
Postat av: Greger

Men kommer inte du hem till Midsommar Misha? Ja det är väl klart du får komma Sanna:D

2007-05-28 @ 20:02:47
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad snäll du är som bjuder in en helt främmande tös till ditt midsommar... *kram*

2007-05-29 @ 12:09:51
Postat av: Greger

Men du är ju säkert helt ofarlig, eller borde jag inte bjuda in dig? kanske är du en galen yxmördare som kommer skalpera mig?

2007-05-29 @ 18:01:14
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

jag är dåligt på att hantera just yxor, men är rätt duktigt på rep *skrattar* Skalpera ? men då får du tänka att du får i alla fall en ny frisyr lagomt till sommaren ;) Nej då ... det är klart jag är ofarlig... i think ;)

2007-05-30 @ 06:17:32
Postat av: Greger

hmm förrförra midsommar firade vi på samma ställe som iår, det var innan ett par av oss i kompiskretsen drog iväg till lumpen så då blev det frisyrändring också. Jag ska se om jag hittar någon bild att lägga upp så du får se resultatet från då:P När jag kom hem dagen efter så var det inte uppskattat iallafall. Hade spillt rödvin på skjortan, ögonen var blodsprängda, jag stank sprit och frisyren var...hmm låt oss säga annorlunda.

2007-05-30 @ 14:07:10
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Åhhh, detta verkar helt klart intressant.. Låt mig få uppleva!Frisyrändring i fyllan kan allt annat än bli bra eller ? *ler*

2007-05-30 @ 15:14:45
Postat av: Greger

Hmm jag tänkte på det där du sa om att du var en helt främmande tös, om du berättar vem du är så är du ju inte frammande längre?:O

2007-05-30 @ 16:21:49
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Det skulle man kunna berätta. Sanna på fem ord eller nått.. *ler lite sött*

2007-05-31 @ 01:21:29
Postat av: Greger

Det var värst vad hemlighetsfull man kunde vara då:P

2007-05-31 @ 08:31:30
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Nja, är nog inte så hemlighetsfull. Men tänker nog inte ha en lång utläggning om mig, helst när din blogg verkar läsas av alla dina vänner *ler*

2007-06-05 @ 17:59:00
Postat av: Greger

Nej det är ju klart det...Men hur ska jag då få reda på vem du är?

2007-06-06 @ 11:26:27
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Du får ge ut din mailadress så ska jag skriva ett mail till dig, eller så får du gå en spion-skola och ta reda på vem jag är .... Finns säkert fler sätt att få reda på vem jag är *hihi*

2007-06-07 @ 09:48:53
Postat av: Greger

Jag är en rätt kass spion tror jag, iallafall när jag inte har så mycket att gå på, så jag antar att det får bli mejlen då:D cagre heter jag och sen den gamla vanliga @hotmail.com

2007-06-07 @ 16:27:28
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback