Giiiiiah!

Igår var en diabolisk dag från början till slut. Jag kan inte förstå hur allt man gör under en dag stöter på problem. Det var som om hela världen bestämt sig för att det var jävlas-med-Greger-tills-han-bryter-ihop-dagen. Och bröt ihop gjorde jag nästan. Stackars lilla flus som hamnade rakt i skärselden. Sorry for being an ass!

Idag ska jag och Pappelipaps till Västerås och flytta hem min gamla mor som har jobbat där en tid. Sen till kvällen vetefan vad som händer. Jag ska väl kanske ringa till Böte under dagen o höra vad dem har planerat.

Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och sen klippa bolaget, efter det vet jag inte riktigt men redan förra helgen planerades det att vi skulle fortsätta det härjet den här helgen med så jag håller tummarna för att det blir så.

Hejhopp folket!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Snarare skottlinjen än skärselden om jag får säga det själv...
Det är lugnt. Jag tog ut mina aggressioner på tvättbjörngreger. Du får be honom om ursäkt ;p

Postat av: The meanest thing to hit new Durban

Men lillen.... Du slipper ju svensk sommarvärme o tokiga trädgrodor iaf, o du får ju hämta min jacka! Bara en sån sak! QoTSA spelar tydligen oppå annexet nån gång i februari... Vad sägs? Sugen på att va chaffis? ;)
Hare bra champ, det har jag!

//Big Bird

2007-11-02 @ 18:21:35
Postat av: Gregster

Om det tvunget ska köras bil så ligger väl turen på dig vill jag minnas, jag körde iallafall senast när vi hade bilhaveri om du minns... Men vi kör på övernattning så kan vi efterfesta ordentligt tycker jag. Helst om vi verkar bli ett större gäng

2007-11-02 @ 21:19:55
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Flisan

Jag tycker övernattning nästan är ett måste... Lite knepigt för er som jobbar kanske. Hepp hepp.

2007-11-03 @ 12:46:26
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback