Uppdatering

Jag har gett mig själv diagnosen manodepressiv. Vete tusan på vilka grunder men det känns som om jag på sistone har pendlat extremt mycket i stämningsläge. Just nu är jag väldigt förvirrad och skapligt arg på egentligen ingenting...

Till Bror: Nej jag skiter i frisyrbilder, jag har samma gamla trötta frilla som alltid så det känns ovärt att publicera bilder på skiten...

Till Martin: Nja jag ger nog fan i en recension av Winnerbäck-konserten på grunden att jag inte riktigt har något att säga om den dagen..

Tänk att allt var kul igår och idag, ptja inte lika kul helt enkelt. Fast jag var glad tidigare idag när jag kom ut från ICA Ljura, butikschefen där är alltid så glad och trevlig att man inte kan annat än bli på gott humör( fast det humöret höll ju inte i sig). Till råga på allt ska jag jobba imorgon...

Who needs a drink...


[Senare]

Tiger Lou är verkligen perfekt i sån här lägen. Gitarren också, synd bara att jag inte kan spela med till hans låtar eftersom jag är en tondöv kratta..


[Dryga halvtimman senare]

Nu känns det okej igen, musik är bra för själen=) Jag tror faktiskt jag ska åka till böte och Co för att träffa levande människor och lukta på en öl fast timman är sen... Jag vill inte jobba imorgon>.<

//NotSoGrumpyGreger signing off for the night

Kommentarer
Postat av: piklas

festalert, behöver kostymtips! :)

Postat av: Misha

Greger, låter som om du behöver lite polsk sprit helt enkelt... Livet blir så tråkigt i gråtoner om man tittar ned i fel flasköppningar... Gräsvodkan e gul, med ett fascinerande strå i. Wanna play?

2007-11-30 @ 17:21:23
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Det låter intressant Misha, Im game:D

2007-12-01 @ 06:46:56
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback