FooFs Nya!

Jag har varit en duktig pirat och roffat åt mig Foo Fighters nya skiva Echoes, Silence, Patience and Grace som har läckt ut på nätet innan realese datumet som är den 25e september. Jag är ett stoooort FooF fan så jag ska naturligtvis ha skivan köpt på riktigt med men det skadar ju inte att få lyssna på låtarna tio dagar innan man kan ha skivan i handen:D

Jag har i skrivande stund bara hört halva skivan men jag är helt klart nöjd hitills, det finns några riktiga guldkorn på den här som med säkerhet komer ylas i bilen i veckan när jag kryssar runt och jobbar.

Idag blir en enda lång fest, dagen börjar med fotboll redan klockan 13 och fortsätter mest hela dagen så, sen ikväll ska det förfestes ytterliggare och sen blir det en utgång för att fira att Barran fyller 21 imorgon. Kommer gå åt en hel del bärs och andra alkoholhaltigagodsaker men vad gör man inte?!...

Kommentarer
Postat av: piklas

foof <3 <3 <3

Postat av: barran

jag nämns i din blogg jippie! Fick nuppa den kvällen kalrt bra present till min 21 års dag hehe ;P

2008-01-13 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback