Humörtopp!

Jag är på ett sprall-glatt humör just nu jag vet inte riktigt varför dock, kan vara för att det är helg och allt sånt men jag är rädd att det kan bero på min Captain Morgan Spiced Gold som jag handlade på bolaget förut, Klev ut från bolaget med ett stort leende på läpparna... Oh´well om inget har ändrats sen sista jag kollade så är det alltså någon form av fest som väntar idag, Törna är i stan och det måste ju såklart firas! Vet inte vilka vi blir eller nått men det löser sig nog under dagen.

Cheers ppl!

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

och det gjorde det ju också1

Postat av: gregster@piklas

Ohýeah det kan bli en bakisafton utan dess like idag...Attans ondskefulla sprit!

2007-09-02 @ 10:03:54
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback