Hej medmänniskor!

Ja motmänniskor med för den delen...

Så vad har hänt sen sist? Well jag har spenderat senaste veckan med att vara dödssjuk och ligga hemma i ångest och bli mer och mer sällskapssjuk. Men idag ska jag snyta ur mig det sista snoret och åka bort till polarna och käka lite och filmmysa. Ska bli skönt att få träffa lite folk igen.

Vad mer då? Jag har äntligen tagit första steget mot en ny mobil nu, screw min trasiga, sega gamla skit K810i som har hängt löst i några månader nu. Abonnemanget har gått ut på den och då är det hög tid att skaffa ny, drog ner till tyskarna på mediamarkt och köpte mig en sånhär, kontant den här gången så jag inte måste gå i 24 månader och vänta innan jag får byta igen


Kommer nog bli bra, fast dem hade bara skyltexet kvar så jag blir snällt tvungen att vänta till tisdag innan jag får den, men det blir ju en trevlig julklapp då förstås:P

Nej en dusch och lite allmän uppfräschning nu innan det är dags att pysa! Ha det bra gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback