Hola peeps!

Idag har jag varit och fikat, mycket trevligt att catcha upp lite med en gammal god vän, eller ja inte så gammal förstås, jag har väl inte direkt några äldre vänner...

Anywho, har blixtätit lite pastasallad och ska försöka jäsa undan det lite snabbt innan innebandyn, vi blir bara fem idag så det kommer bli mycket löpande, men det blir nog bra:D

Imorgon då, ska upp tidigt och åka till allas favorithåla Katrineholm, riva av lite plock och sen som grädde på moset, lök på laxen så ska jag ha hand om en fiskdamm... wooo----fuckin---hoo:( Sen blir det nog lite barnvaktshäng en stund och sen kanske det bär av utåt en liten sväng, har inte alls haft nått utgångssug dem senaste dagarna men det har ändrats, helt plötsligt vill jag ut och träffa människor och snacka gamla minnen och kanske skapa nya:P Eller glömma bort nya beroende på hur mycket dricka det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback