Problemlösning

Det är kul, eller ja kul är kanske inte rätt ord, mera tragiskt hur folk kan hitta extremt idiotiska och komplicerade sätt att lösa problem på...


Som ni vet är jag fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen, mest eftersom jag tycker att det är rätt tråkigt numera. Det är roligare att läsa era bloggar än att skriva min egen... MEN det kan komma att ändras, jag ska inte lova för mycket men det känns som att det kan bli lite mer skriva av nu i framtiden... Den som lever får se helt enkelt.

Nu ska jag slänga mig i sängen med min underbart vackra gitarr( och vilka former sen:P) för att skapa lite glada bluesgångar och jäsa undan middagen, sen kommer det bli mera musik ikväll när jag ska ut med ipoden på kvällspromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback